ادکلن برند زنانه بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1402
بازدید : 36
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن برند زنانه بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش)


ادکلن اورجینال زنانه بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) عطری از برند مشهور بولگاری از کشور ایتالیا است. بولگاری این عطرزنانه را در سال 2006 به بازار عطرهای معتدل معرفی کرد. عطر اورجینال بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) بعد از عرضه به بازارهای جهانی، به قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار راه یافت و بسیار مشهور شد.
ترکیبی از آمیزه های گلی چوبی مُشکی متفاوت و بسیار معطر در کنار هم عطری زنانه بسیار شیک و خوشبو را رقم زده اند. در ادامه به معرفی بهترین آنها خواهیم پرداخت.
عطر بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) در رده عطرهای گلی چوبی مُشکی دسته بندی می شود. گلی چوبی مُشکی در میان عطرهای زنانه جزء پرفروش ها و پرطرفدارها هستند. عطار این عطر آلبرتو موریلاس است. نام عطار یک عطر از مشخصات مهم در زمان خرید عطر است. بنابراین دقت کافی را داشته باشید. آلبرتو موریلاس هم در میان عطاران جهان جزء بهترین هاست.
بررسی اسانس های تشکیل دهنده بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش):
اگر رد بوی رایحه را دنبال کنید، ملاحظه خواهید کرده که بعد از اسپری اولین پاف از عطر، اولین بویی که احساس می شود، مجموعه ای از اسانس های ترکیبات سبز ، گریپ فروت هستند. این بوی نسبتاً قوی و با ردی تند هستند. بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و ناپدید می شود. بعد کم کم بویی ملایم تر احساس می شود، که مربوط به اسانس های میانی عطر هستند. ترکیب آمیزه های رز ، زنبق نت میانی عطر را تشکیل می دهند. بوی حاصل از ترکیب اسانس های میانی عطر، بعد از بروز، مدت بیشتری در فضا ماندگار می شوند. آخرین نت، اسانس های نت پایانی هستند. این اسانس ها زمان بیشتری می مانند. در نت پایانی این عطر با ترکیبی از آمیزه های روایح چوبی، گل آفتاب پرست روبرو هستیم.
طبیعت عطر:
بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) یک عطر معتدل است.
برای خرید عطر، بر روی قیمت ادکلن زنانه کلیک کنید و انواع عطر اصل های زنانه از انواع برندهای ارزان قیمت تا عطرهای نیش گران قیمت را مشاهده کنید. در فروشگاه عطر عطرافشان، می توانید، انواع عطرها در برندهای متفاوت را مشاهده کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com